Wednesday, August 26, 2009

For fun...



Assalamualaikum wa rahmatullahi wa barakatuh....
Aper khabar semua kawan2 ku....
Saya di sini ingin mengucap kan selamat Hari Raya Minal Aidil Wal Fa Izin....
Eh....hahaha..sori la salah ah....sebenarnye saya ingin mengucapkan selamat berpuasa...
Harap puasa kalian semua pada tahun ini lagi baik dari tahun-tahun yg sudah lepas....
Tidak lama lagik.....SEKOLAH AKAN TUTUP!!!!! YAAAAAAHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!
amat gembira tapi sebelum tu....kenalah belajar dahulu...pasal saya ada Peperiksaan sebelum cuti skolah....tapi nanti apabila sudah selesai peperiksaan saya....
saya ada 6 MINGGU LA SEH.....hahhahahaha cuti habis2an....pergi beraya....hehehe
lagi main sukan yg saya gemari...tau2 la apa....
Okay lah sampai disini sahaja pertemuan kita kali ini...harap dapat bertemu lagi....
Assalamualaikum wa rahmatullahi wa barakatuh....

safe walk( translate to malay)

No comments: